Orain dela aste batzuk, "irakasle funtzio" ikasgaian, irakasleak gure bizitzako irakasle onenari elkarrizketa egitea agindu zigun. Momentuan ez nekien nori egin. Denbora pasa nuen nori egingo diot? galdetzen, eta ez zitzaidan inor burura etortzen. Lana bidali zuen asteburuan ezin izan nuen lana egin, Gasteizen geratu, eta asteburu hontan egitea pentsatua nuen. Zoritxarrez, bizitzak ez dit utzi lana egiten, oztopoak jarri baitizkit aste osoan zehar. Hala ere, datorren astean egitea pentsatu dut.
Nik aukeratu dudan irakaslea, Markos deitzen da, nire DBHko matematikako irakaslea izan zen. Izugarriak ziren bere klaseak. Matematikak nik maitatzea lortu zuen. Oso dinamikoak ziren bere klaseak. Ikasleok denbora gutxi pasatzen genuen aulkietan eseriak, praktikotasun asko zegoelako bere klaseetan. Ez dut inoiz ahaztuko klaseetan egiten genituen feriak. Merkatuan bageunden bezala ematen zuen; batzuk arrain dendan; besteak, haragitegian; beste batzuk, okindegian... eta besteak erosleak. Erosketak egiten bageunde bezala zen eta horrela matematikak ikasi genituen. Ez dut inoiz ahaztuko klaseko batek diru guztia xahutu zuenekoa, eta okindegian napolitana bat erosi nahi eta ezin. Momentu hartan, ikasi genituen zenbaki negatiboak.
Oraintxe arte denei erantzun diet pertsonalki eurena irakurrita, baina orain askok batera idatzi duzuenez, kafea denentzat:
ErantzunEzabatuLanaren hurrengo zatiak hiru pausu ditu:
1) Egin zerrenda bat ikasi dituzuen gauzekin;
2) zerrenda horren sailkapena egin
3) Sailik sail berriro irakurri, ea ideia gehiago badatozkizun.
Hori datorren martitzenean erabiliko dugu.